سفارش خدمات فضایی
میز خدمات فضایی
Designed By Studio Fazae
2024 – 2023
یکی از اهداف اصلی سئو وبسایت شرکتی، جذب کاربران مرتبط است. به این صورت که کاربران با استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با فعالیت شرکت شما، به سایت شما هدایت شوند. در سئو وبسایت شرکتی، معیار مهم ترافیک کل سایت نیست، بلکه رتبه سایت در موتورهای جستجو، به ویژه روی کلمات کلیدی، هدف اصلی است.
برای انجام سئو وبسایت شرکتی، باید روی چندین عامل تمرکز کرد. این عوامل شامل بهینهسازی محتوا، بهبود ساختار وبسایت، استفاده از کلمات کلیدی مناسب و برنامهریزی استراتژیک محتوا میشوند.
وب سایت یک شرکت نقش بسیار مهمی در جذب مشتریان و تبدیل آنها به مشتریان واقعی دارد. هرچقدر وب سایت بیشتری بازدیدکننده داشته باشد، فرصت بیشتری برای تبدیل این بازدیدکنندگان به مشتریان فعال واقعی خواهد بود. اما فرض کنید یک شرکت وب سایت خود را با هزینه های بسیار زیادی راه اندازی کند، اما به هیچ عملیات سئو و بهینه سازی روی سایت خود انجام ندهد! در این صورت، وب سایت شرکت هیچ بازدیدکننده ای از موتورهای جستجو مانند گوگل نخواهد داشت و به همین دلیل عملکرد واقعی سایت به خطر خواهد افتاد!
بنابراین، یکی از اقدامات مهمی که شرکت ها برای وب سایت خود باید انجام دهند، عملیات بهینه سازی مداوم وب سایت است. این عملیات شامل بهبود رتبه کلمات کلیدی مرتبط با حوزه فعالیت شرکت در گوگل و سایر موتورهای جستجو است. با انجام این عملیات، شرکت قادر خواهد بود به جز داشتن یک وب سایت زیبا برای اهداف برندینگ، از همین نتایج موتورهای جستجو نیز بازدیدکننده مستقیم داشته باشد.
واقعیت این است که الگوریتمهای رتبهبندی گوگل برای هیچکس واضح و قابلپیشبینی نیستند و دائماً در حال تغییر هستند. با این حال، مبانی و استانداردهای اصلی گوگل شناختهشدهاند که سئوکاران بر اساس تجربه و برداشتهای منطقی خود، به آنها آگاهی دارند.
هنگام سئو سایتها، اقدامات و فعالیتهای مختلفی باید با هم تلفیق شوند تا سطح سئو به حد استاندارد برسد.
در ادامه مراحل مهم سئو سایت شرکتی مورد بررسی قرار میگیرد که طبیعتاً به اهداف، اندازه و سایر مشخصات سایت بستگی دارد. مجموعه “استودیو فضایی” این خدمات را توسط تیم متخصص و باتجربه به سایتهای شرکتی ارائه میدهد.
تولید و انتشار محتواهای سئو شده
به این فکر کنید که بن مایه اصلی سایتهای شرکتی چیست؟ بله، فقط و فقط محتواست. این سایتها هیچ محصول یا خدمتی ندارند و تنها شامل دو نوع محتوا هستند:
– محتواهایی که شرکت را معرفی میکنند (درباره ما، تماس با ما و…)
– محتواهایی مرتبط با حوزه فعالیت شرکت که در قالب مقاله یا وبلاگ قرار میگیرند.
بنابراین بخش عمدهای از سئو این سایتها تولید و بهینهسازی محتواست. اما این محتواها تنها زمانی کمککننده هستند که از کلمات کلیدی مناسبی استفاده شود. پژوهش کلمات کلیدی و برنامهریزی برای استفاده از آنها یکی از مهمترین اقدامات بهبود سئو سایت شرکتی است.
عنوان صفحات در سئو سایت شرکتی نقش مهمی ایفا میکند؛ چرا که موتورهای جستجو بر اساس عنوان تشخیص میدهند صفحه موردنظر دربارهی چه مطلبی است.
عنوان باید کمتر از ۷۰ کاراکتر باشد و شامل نام برند یا شرکت و یکی از کلمات کلیدی باشد که پیشتر با تحقبق کلمات کلیدی انتخاب شده است.
در کل، عنوان باید مختصر، مفید و مرتبط با محتوای صفحه باشد.
توضیحات متا (Meta Description) یک خلاصه کوتاه و مفید از محتوای صفحه است که در نتایج جستجوی گوگل به کاربران نمایش داده میشود. کاربران این توضیح متا را میخوانند و بر اساس آن تصمیم میگیرند که آیا ارزش ورود به سایت شما را دارد یا خیر.
توضیح متا علاوه بر تأثیر مستقیم بر جلب توجه کاربران، برای موتورهای جستجو نیز بسیار مهم است. چرا؟ زیرا یکی از عواملی که موتورهای جستجو بررسی میکنند تا موضوع و کیفیت محتوا را ارزیابی کنند.
موتورهای جستجو بر اساس الگوریتمهایشان میدانند کاربران تمایل دارند در یک نگاه، مضمون یک محتوا یا پاراگراف را دریابند.
به همین دلیل تیتربندیهایی که در متن استفاده میشوند و مقدار متن در هر زیرعنوان، از جمله عوامل مؤثر در رتبهبندی سایت هستند.
نکته: برجستهسازی مناسب بخشی از متن برای جلب توجه کاربران نیز از دید موتورهای جستجو مطلوب است. البته افراط در این زمینه نتیجهای مخالف دارد. باید تعادل را برقرار کرد.
لینک سازی داخلی و خارجی، دو اقدام مهم در راستای بهینهسازی سایتهای شرکتی هستند. لینک سازی داخلی به معنای ایجاد لینکهایی از صفحات داخل یک سایت به صفحات دیگر همان سایت است. هدف از این عمل، کمک به رباتهای موتورهای جستجو برای بهتر و سریعتر درک ساختار سایت است. با این روش، فرآیند ارزیابی سایت توسط رباتها انجام میشود و در نتیجه، امکان بهبود رتبه سایت شما نیز وجود دارد.
اما لینک سازی خارجی چیست؟ در این نوع لینک سازی، سایت شما با سایتهای دیگر در ارتباط قرار میگیرد و لینک به آنها میدهد یا از آنها لینک دریافت میکند (که این لینک دریافتی به عنوان بکلینک شناخته میشود). هدف اصلی لینک سازی خارجی، ایجاد بکلینکهایی برای سایت شما است. هر بکلینک به عنوان یک تأیید محسوب میشود و برای موتورهای جستجو بسیار ارزشمند است، به عبارت دیگر، بکلینکها میتوانند تأثیر مثبتی در رتبهبندی سایت شما در گوگل داشته باشند. بنابراین، لینک سازی خارجی میتواند گوگل را ترغیب کند که سایت شما را مورد توجه قرار داده و رتبه آن را ارتقا دهد.
درخواست خدمات فضایی
کارشناسان فضایی در اسرع وقت با شما تماس میگیرند
درصورت نیاز با ما تماس بگیرید